!DOCTYPE html>
Dijagnostika u psihologiji i edukacijskoj rehabilitaciji djece igra ključnu ulogu u razumijevanju njihovih individualnih potreba, sposobnosti, mogućnosti i jakih strana kao i određivanju odgovarajućih intervencija.
Dijagnostika predstavlja proces prikupljanja, analize i tumačenja informacija o djetetovim emocionalnim, kognitivnim, ponašajnim, i razvojnim karakteristikama. Primaran cilj je putem opservacije i različitih mjernih instrumenata pružiti cjelovito razumijevanje djetetovih potreba i izazova te osigurati odgovarajuće intervencije kako bi se poboljšalo njihovo emocionalno, socijalno i akademsko funkcioniranje.
Što dijagnostika obuhvaća:
Koliko traje dijagnostika:
Vrijeme potrebno za dijagnostiku varira ovisno o mnogim čimbenicima, uključujući složenost djetetovih potreba i zahtjevnost dijagnostičkih postupaka. Dijagnostika može trajati sat do nekoliko sati (može uključivati jedan ili više dolazaka). Važno je napomenuti da je dijagnostika kontinuiran proces koji može zahtijevati ponovne procjene kako dijete raste i mijenja se. Također, u proces dijagnostike mogu biti uključeni i odgajatelji, učitelji ili druge osobe koje rade s djetetom s ciljem prikupljanja što relevantnijih odgovora.
Dijagnostika u psihologiji i edukacijskoj rehabilitaciji djece ima za cilj pružiti individualiziran pristup svakom djetetu kako bi im se omogućila podrška i usmjeravanje prema maksimalnom otključavanju njihovih potencijala. Kroz ovaj proces, stručnjaci rade zajedno s roditeljima, učiteljima i drugim relevantnim osobama kako bi stvorili siguran i poticajan okoliš za svako dijete.
U našem kabinetu moguće je dogovoriti: