!DOCTYPE html> Dijagnostika – NUEVA

Dijagnostika

Dijagnostika u psihologiji i edukacijskoj rehabilitaciji djece igra ključnu ulogu u razumijevanju njihovih individualnih potreba, sposobnosti, mogućnosti i jakih strana kao  i određivanju odgovarajućih intervencija.

Dijagnostika predstavlja proces prikupljanja, analize i tumačenja informacija o djetetovim emocionalnim, kognitivnim, ponašajnim, i razvojnim karakteristikama. Primaran cilj je putem opservacije i različitih mjernih instrumenata  pružiti cjelovito razumijevanje djetetovih potreba i izazova te osigurati odgovarajuće intervencije kako bi se poboljšalo njihovo emocionalno, socijalno i akademsko funkcioniranje.

Što dijagnostika obuhvaća:

  1. Evaluacija: Ovaj korak uključuje prikupljanje podataka o ranom djetetovom razvoju (uzimanje anamneze) te procjenu kroz različite metode, uključujući kliničke intervjue, psihološke i/ili edukacijsko rehabilitacijske testove, opservacije od strane stručnjaka. Cilj je identificirati djetetove jake snage, izazove, te specifične potrebe.
  2. Postavljanje dijagnoze: Na temelju prikupljenih podataka, stručnjak donosi dijagnozu, ukoliko je primjenjivo ili izražava sumnju na postojanje određenih poteškoća. To može uključivati dijagnoze kao što su poremećaji autističnog spektra, ADHD, anksioznost, depresija ili specifične teškoće u učenju.
  3. Planiranje intervencija: Nakon dijagnoze, razvija se individualizirani plan intervencija kako bi se djetetu pomoglo da prevlada izazove i postigne svoj puni potencijal. Ovaj plan može uključivati terapiju, edukaciju, podršku roditeljima i učiteljima, te prilagođene metode učenja.
  4. Praćenje napretka: Tijekom vremena, dijagnostički proces uključuje praćenje djetetovog napretka kako bi se osiguralo da intervencije daju željene rezultate. Ako je potrebno, plan se može prilagoditi.

Koliko traje dijagnostika:

Vrijeme potrebno za dijagnostiku varira ovisno o mnogim čimbenicima, uključujući složenost djetetovih potreba i zahtjevnost dijagnostičkih postupaka. Dijagnostika može trajati sat do nekoliko sati (može uključivati jedan ili više dolazaka). Važno je napomenuti da je dijagnostika kontinuiran proces koji može zahtijevati ponovne procjene kako dijete raste i mijenja se. Također, u proces dijagnostike mogu biti uključeni i odgajatelji, učitelji ili druge osobe koje rade s djetetom s ciljem prikupljanja što relevantnijih odgovora.

Dijagnostika u psihologiji i edukacijskoj rehabilitaciji djece ima za cilj pružiti individualiziran pristup svakom djetetu kako bi im se omogućila podrška i usmjeravanje prema maksimalnom otključavanju njihovih potencijala. Kroz ovaj proces, stručnjaci rade zajedno s roditeljima, učiteljima i drugim relevantnim osobama kako bi stvorili siguran i poticajan okoliš za svako dijete.

U našem kabinetu moguće je dogovoriti:

  • Procjena psihologa
  • Procjena edukacijskog rehabilitatora
  • Dijagnostika ADHD-a
  • Dijagnostika autizma (ADOS II protokol)
  • Dijagnostika ponašanja djeteta
  • Razvojna procjena
  • Procjena anksioznosti i depresivnosti
  • Procjena za individualizaciju/prilagodbu programa
  • Timska dijagnostika (psiholog i edukacijski rehabilitator)

 

Kontaktirajte nas!

Stojimo vam na raspolaganju!

Imate pitanja na koje tražite odgovore? Obratite nam se s povjerenjem!


TELEFON

042/232-788



MOBITEL

098/1911566



Pratite nas na

DRUŠTVENIM MREŽAMA

NUEVA kabinet za razvojnu podršku i psihoterapiju.