!DOCTYPE html>
Utvrđivanjem rzvojnog statusa djeteta kroz procjenu motorike (grube, fine, grafomotirike), senzorike, socio-emocionalnih interakcija, pažnje i koncentracije, logičnog zaključivanja. Koriste se dijagnostički materijali ovisno o dobi i poteškoćama koje se javljaju kod djeteta. Stručna procjena je važna kako bi uočili koje su jake strane i mogućnosti vašeg djeteta te koja je područja razvoja potrebno dodatno poticati. Ona nam također omogućava rano uočavanje rizika za moguće odstupanje od tipičnog razvoja.
Pomoću metoda i postupaka iz rane intervencije, a zahvaljujući ranom prepoznavanju razvojnih odstupanja, moguće je spriječiti nastanak ili rehabilitirati postojeće sposobnosti, znanja i vještine djeteta, u cilju sprečavanja većih odstupanja u razvoju
Ukoliko se utvrde određena odstupanja kod vašeg djeteta predložiti ćemo van najbolje terapije za poticanje njegovog razvoja ovisno o primjećenim odstupanjima, a sukladno njiegovim potencijalima i jakim stranama.. Terapije uključuju poticanje senzornog i motornog razvoja, rehabilitaciju igrom, rehabilitaciju putem pokreta, programe vizualne podrške, kognitivne strategije učenja, tehnike učenja i poučavanja, poticanje razvoja kognitivnih, praktičnih i socijalnih kompetencija i slične usluge.