Dr. sc. Eva Brlek, profesorica edukacijske rehabilitacije i psihoterapeut, diplomirala je edukacijsku rehabilitaciju na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu 2008. godine. Nakon fakulteta pohađa petogodišnju poslijediplomsku edukaciju iz realitetne psihoterapije u organizaciji William Glasser instituta iz Los Angelesa i Inštituta za Realitetnu terapiju u Kranju, te stječe zvanje EAP psihoterapeut. Doktorirala je 2021. godine proučavajući utjecaj auditivnih i vizualnih stimulusa na varijabilnost pažnje unutar komunikacijskog procesa djece, s naglaskom na djecu s hiperaktivnim poremećajem.

Završila je mnoštvo dodatnih tečaja iz dječjeg razvoja, te terapijskih postupaka koji doprinose razvoju sposobnosti, znanja, i interesa kod djeteta, poput primjene kreativnih tehnika u radu s djecom, poticanje senzorne integracije kod djece s teškoćama u razvoju, upravljanje bijesom, Marte meo prirodna potpora razvoju, cjelovit pristup razvoju komunikacije i govora, edukacija iz ranog psihomotoričkog razvoja i mnogi drugi seminari i kongresi kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu. Sudjelovala je u dvogodišnjoj edukaciji Razvojno integrativna supervizija u odgoju i obrazovanju. Vodi seminare i radionice za odgojitelje, učitelje, i roditelje iz područja edukacijske rehabilitacije i psihoterapijskog savjetovanja.

Profesionalno iskustvo stječe u radu na brojnim projektima uključujući lokalnu i europsku razinu, a 2015. godine pokreće projekt Senzornih projekcija s ciljem integracije djece s teškoćama u razvoju u lokalnu zajednicu, koji kroz modulirane uvjete u kino dvorani (s naglaskom na auditivne i vizualne podražaje) te pomno odabranim animiranim filmom omogućava dostupnost audiovizualnih sadržaja svoj djeci bez obzira na domenu odstupanja u razvoju. Projekt je financiran od strane Hrvatskog filmskog saveza, Hrvatskog audiovizualnog centra i Društva hrvatskih filmskih redatelja.

 

Sudjelovala je kao predavač na brojnim konferencijama od čega su najznačajnije:

2021

·       Međunarodna konferencija: Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom, SERH, Primošten

·       International Technology Education and Development Conference, Valanzia, Spain

2020

·       International Technology Education and Development Conference, Mallorca, Spain

·       Međunarodni znanstveni skup 18. dani Mate Demarina, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

·       Doktorska konferencija Sveučilišta Sjever

2019

·       INFuture, Knowledge in the Digital Age Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences University of Zagreb, Department of Information and Communication Sciences

·       International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain

·       Internacionalni festival animiranog filma, Rijeka

·       Međunarodni psihomedija festival, Rijeka

·       Psihošpancir, Varaždin

·       WA Explore, Italija, Firenca

·       Doktorska konferencija Sveučilišta Sjever

2018

·       Međunarodni kongres „Suvremeno poimanje i identitet edukacijske rehabilitacije“, Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske

Popis objavljenih radova:

·       Brlek, E.; Milković, M.; Gotal Dmitrović L. 2021. Influence of perceptual attributes of auditory stimuli on the outcome of communication proces sin children with attention deficit disorder, IATED, Valenzia, Spain.

·       Biti, M.; Brlek, E. 2020. O misaonim procesima osoba s poremećajem iz autističkog spektra iz perspektive filmskog medija: slučaj Temple Grandin , Medijska istraživanja, 26 2020, 1; 53-69.

·       Brlek, E.; Milković; M.; Škoda, J. 2020. Utjecaj audiovizualnih medija na djecu s poremećajem iz autističnog spektra, IATED, Mallorca, Spain.

·       Škoda, J.; Luić, LJ.; Brlek, E. 2020. Informational aspects of digital literacy, EDULEARN

·       Brlek, E.; Škoda, J. 2020. Communication competence od educators in educational institutions, Zbornik radova međunarodnog znanstvenog skupa 18. dani Mate Demarina, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

·       Brlek, E.; Luić, Lj.; Škoda, J. 2019. The Role of New Media in Building Social Skills of Students With and Without Disabilities, INFuture2019: Knowledge in the Digital Age Zagreb: Faculty of Humanities and Social Sciences University of Zagreb, Department of Information and Communication Sciences.

·       Brlek, E.; Malenica, S. 2019. Communicative and inclusive aspects of sensory cinema projections, ICERI 2019.

·       Marković, B.; Brlek, E.; Škoda, J. ; Čerepinko, D. 2019. Understanding The Influence of Social Media on Individual’s Quality of Life Perceptions, Diamond Scientific Publication, Paris

·       Brlek, E.; Škoda; J.; Marković, B.; Čerepinko, D. 2019. The influence of social networks on the quality of life of an individual, WA Explore, Italija, Firenca.

·       Brlek, E.; Škoda, J.; Marković, B.; Čerepinko, D. 2019. Understanding the Influence of Social Media on Individual’s Quality of Life Perceptions, European Journal of Behavioral Sciences, 2.

·       Brlek, E. 2018. Teorija izbora u edukacijsko rehabilitacijskom radu s djecom s teškoćama, Suvremene teme u edukacijskoj rehabilitaciji, 1.

Članica je Hrvatske komore edukacijskih rehabilitatora, Europske asocijacije za psihoterapiju, te Instituta za realitetnu terapiju.

Vlasnica je i direktorica kabineta Nueva.

  1. sc. Eva Brlek, prof. reh., psihoterapeut

Josipa Eugena Tomića 5, Varaždin

098/1911566

www.nueva.hr

 





Kontaktirajte nas!

Stojimo vam na raspolaganju!

Imate pitanja na koje tražite odgovore? Obratite nam se s povjerenjem!


TELEFON

042/232-788



MOBITEL

098/1911566



Pratite nas na

DRUŠTVENIM MREŽAMA

NUEVA kabinet za edukaciju, rehabilitaciju i savjetovanje.



Designed by Vop promidžba i usluge