O programu:
Cilj radionica je jačanje osobnih i profesionalnih kompetencija stručnjaka iz područja odgoja i obrazovanja koji su danas sve više izloženi izazovnim i zahtjevnim profesionalnim situacijama i konfliktima. Radionice će biti bazirane na realitetnoj terapiji i teoriji izbora, a svoja znanja i vještine polaznici će moći koristiti za unapređivanje suradnje s djecom/ učenicima, roditeljima, kolegama, ali i u privatnim odnosima.
Ciljevi programa:
• radit ćemo na uvjerenjima koja dovode do narušavanja odnosa u odgojno-obrazovnim ustanovama, važnosti postavljanja vlastitih granica, te unapređenju odnosa s drugim ljudima
• usvajat ćemo obrasce nenasilne komunikacije, asertivnosti, te reflektiranja
• koristit ćemo mnoštvo zabavnih i kreativnih metoda i tehnika, koje će polaznici moći koristiti u individualnim i grupnim aktivnostima u svojim ustanovama
• stvarati uvjete za iskustveno učenje u grupi stručnjaka koji se susreću s istim ili sličnim poteškoćama u radu kroz analizu i proradu konkretnih primjera iz prakse
• radionice u sebi sadrže elemente supervizije, što je kod nas relativno novi oblik usvajanja profesionalnih znanja. Kroz rad stručnjaci će imati priliku upotpuniti praktična iskustva teorijskim znanjima da bi došli do vlastitih rješenja problema s kojima se susreću u radu.
• radionice uključuju osobno i profesionalno učenje pri čemu se izgrađuje profesionalni identitet i djelotvornije rješavanje problema uz rast samopouzdanja i profesionalnih kompetencija koje unaprijed štite od sagorijevanja na poslu. Pojam kompetencije, u gore navedenom smislu, obuhvaća znanja, vještine, stavove i vrijednosti koje uz različite metode pružanja podrške pri profesionalnom razmišljanju i rasuđivanju unaprjeđuju kakvoću rada, između ostalog, pronalaženjem vlastitih kreativnih načina rješavanja problema s kojima se stručnjaci iz područja odgoja i obrazovanja susreću
Trajanje: 120 minuta, ovisno o grupnoj dinamici
-4 susreta, svaka 2 tjedna
Ciljana skupina: odgajatelji, učitelji, profesori
Broj polaznika: maksimalan broj je 12 polaznika
Raspored održavanja:
-
modul: ponedjeljak 12.02.2018.
Tema: Potrebe stručnjaka iz područja odgoja i obrazovanja
Korištenje psihoterapijskih metoda i tehnika u radu
2. modul: ponedjeljak 26.02.2018.
Tema: Jačanje osobnih i profesionalnih kompetencija stručnjaka putem nenasilne komunikacije
3. modul:ponedjeljak 12.03.2018.
Tema: Usklađivanje kao ključ uspjeha u radu
4. modul: ponedjeljak 26.03.2018.
Tema: Iskustvene radionice prema interesu sudionika
Cijena programa iznosi 600 kuna, plativo u dvije rate.
Svi sudionici će dobiti potvrdnice o stručnom usavršavanju.
O voditeljici programa:
Eva Brlek magistrirala je edukacijsku rehabilitaciju na Edukacijsko rehabilitacijski fakultetu u Zagrebu. Nakon fakulteta pohađa četverogodišnju poslijediplomsku edukaciju iz realitetne psihoterapije u organizaciji William Glasser instituta iz Los Angelesa i Inštituta za Realitetnu terapiju u Kranju. Završila je mnoštvo dodatnih tečaja iz dječjeg razvoja, te terapijskih postupaka koji doprinose razvoju sposobnosti, znanja, i interesa kod djeteta. Radi u Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar kao defektolog rehabilitator. Vlasnica je i direktorica Kabineta za razvojnu podršku i savjetovanje „Nueva“, koji je prvi kabinet na području Varaždinske županije koji nudi usluge razvojne procjene, edukacijsko rehabilitacijsku podršku, te psihoterapijsko savjetovanje.