!DOCTYPE html> SamoREGULACIja – NUEVA

SamoREGULACIja

23 siječnja, 2024 by Nueva
SAMOREGULACIJA-1-1200x675.png
Current Status
Not Enrolled
Price
149,00 EUR

SamoREGULACIJA djece

Razdoblje najveće „plastičnosti“ mozga upravo je predškolsko i rano školsko doba. Poteškoće sa samoregulacijom, identifikacijom i izražavanjem emocija, te socijalno-emocionalnim kompetencijama odražavaju se na bihevioralnom i na kognitivnom području, a karakteriziraju ga određeni simptomi poput impulzivnog, agresivnog ili „neprimjerenog“ ponašanja.

Upravo ti simptomi mogu narušavati djetetovo svakodnevno funkcioniranje ili utjecati na usvajanje odgojno-obrazovnih sadržaja.

Uz  primjenu suvremenih znanstvenih spoznaja iz navedenog područja kreiran je jedinstveni online program SamoREGULACIJA djece koji je zasnovan na petnaestogodišnjem iskustvu, praksi i znanstvenom istraživanju dr.sc. Eve Brlek. Navedeni autorski program implementira znanja iz neuroznanosti, edukacijske rehabilitacije, psihologije te dječje psihoterapije, a predstavlja suvremeni konceptualni model poboljšanja samoregulacije djeteta.

Ova edukacija je za vas ukoliko se pitate:

  • Što nije u redu s njim/njom?
  • Da i je to moje dijete?
  • Jesam li ja dobar roditelj/odgajatelj/učitelj?
  • Mogu li još nešto učiniti za naš odnos?
  • Izluditi će me…

Agresivno ponašanje je jedan od najčešćih problema u ponašanju kod djece predškolske i školske dobi.  Najčešća definicija agresije je društveno neprihvatljivo ponašanje s namjerom nanošenja štete osobi ili imovini.Roditelji i odgojno obrazovni djelatnici često ne znaju kako se ponašati te kako pomoći djetetu, ali i sebi u toj situaciji.  Svakako ne novom agresijom, bilo verbalnom bilo fizičkom.

Ukoliko uspijemo naučiti svoje dijete da je „normalno“ naljutiti se, no da kroz svoj rast i razvoj trebamo učiti te osjećaje primjereno izražavati – učinili smo puno ne samo za svoje dijete, nego i za društvo u cjelini.

Prihvaćanjem emocija djeteta mi mu poručujemo da su emocije koje osjeća u redu, ali ne nužno i njegovo ponašanje. Prihvaćanjem emocije se potiče djetetova emocionalna samoregulacija i dajemo mu do znanja da ga razumijemo. Postavljanjem granica pokazujemo da je u redu biti ljut jer ne može biti sve po tvom, ali jedna od stvari koje ne možeš raditi kada si ljut je bacati se po podu, vrištati itd. Ponašanje je “loše”, a ne dijete.

Naučit ćete obrasce adekvatne komunikacije, asertivnosti, te reflektiranja. Tijekom predavanja koristit će se mnoštvo primjera iz prakse baziranih na edukacijsko-rehabilitacijskim, psihološkim i psihoterapijskim paradigmama.

Naš odnos s djetetom temelj je za sve njegove buduće odnose, te je baza mentalnog zdravlja. Kada je odnos s djetetom harmoničan predstavlja mogućnost za optimalan rast, razvoj i učenje.

Ovaj program je za sve one koji žele unaprijediti socijalno emocionalne kompetencije djece, a uključuje teme:

Modul 1: Neurobiološke osnove samoregulacije

Modul 2: Komponente samoregulacije

Modul 3: Metode i tehnike samoregulacije

Modul 4: Primjeri iz kliničke prakse

Budućnost naše djece ne ovisi o  prošlim događajima, već o izborima koje danas činimo!

Prevencija počinje od najranije dobi. Pridružite nam se u NUEVI i omogućite svom djetetu maksimalno poticanje razvojnih potencijala!


Kontaktirajte nas!

Stojimo vam na raspolaganju!

Imate pitanja na koje tražite odgovore? Obratite nam se s povjerenjem!


TELEFON

042/232-788



MOBITEL

098/1911566



Pratite nas na

DRUŠTVENIM MREŽAMA

NUEVA kabinet za razvojnu podršku i psihoterapiju.