Dijagnostika

Procjena adekvatnog školskog programa

Kako izgleda naša psihološka procjena?

Procjena se može odviti kroz jedan susret ili kroz dva susreta, ovisno o stanju djeteta i količini primjene mjernih instrumenata. Na početku roditelji imaju dovoljno vremena stručnjaku opisati sve što smatraju bitnim vezano za dijete i trenutne okolnosti u kojima se dijete nalazi. Zatim dijete upoznaje prostor i ispitivača te započinje testiranje djeteta certificiranim psihologijskim instrumentima od strane Hrvatske psihološke komore. Nakon provedene procjene, psiholog piše pisani nalaz u kojem prezentira rezultate psihološke procjene te smjernice za daljnje postupanje ukućana i stručnjaka u odgojno-obrazovnim ustanovama kako bi pružili adekvatnu podršku djetetu. Naša psihološka procjena obuhvaća ne samo primjenjivanje mjernih instrumenata na djetetu, nego i primjenu mjernih instrumenata na roditeljima/skrbnicima te na stručnjacima u odgojno-obrazovnoj ustanovi koju dijete pohađa s ciljem dobivanja sveobuhvatne i jasnije slike djetetovog funkcioniranja.

Procjena adekvatnog školskog programa

Ono može uključivati sljedeće mjerne instrumente:
Wechslerov test inteligencije za djecu (WISC-IV-HR), Achenbachov sustav empirijski utemeljene procjene za predškolsku dob (ASEBA), Bender Geštalt II i bilo koji instrument namijenjen procjene emocionalnih teškoća